مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-30اقتصادي

فارس من| کاهش چشمگیر لغو پرواز های فرودگاه اردبیل در فصل سرما


مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: با به کارگیری سیستم کت2، درصد لغو پرواز های فرودگاه اردبیل کاهش چشمگیری خواهد داشت.

- محمد قصابی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص سوژه فارس من با موضوع فرودگاه مجهز و مدرن خواست مردم استان اردبیل اظهار کرد: بحث توسعه و ارتقای فرودگاه اردبیل طی سال های اخیر یکی از اساسی ترین دغدغه مردم بوده است که در این زمینه تمام تلاش خود را جهت بهبود وضعیت آن به کار بستیم .

وی افزود: در طی 3 سال گذشته درگیر بهسازی سطوح پروازی بودیم که با شروع این پروژه نظر به این شد که سیستم های ناوبری را نیز ارتقا دهیم.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل با بیان این که در حال حاضر در فرودگاه اردبیل سیستم کت یک  برقرار است تصریح کرد: در نظر داریم سیستم کت2 را در راستای کاهش محسوس لغو پرواز ها در این فرودگاه به کار بگیریم که یکی از الزمات سیستم کت2 لوله گذاری باند ها بود.

تحویل سیستم کت2 به فرودگاه اردبیل تا 15 آذرماه قصابی گفت: تولید، نصب و راه اندازی چراغ ها و سیستم روشنایی کت2 پیش تر با یک شرکت داخلی عقد قرارداد شده بود، اما متاسفانه با وجود فرا رسیدن تاریخ تعهد، نصب توسط شرکت مربوطه انجام نشده و در این خصوص یک سری معذوریت هایی مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کاهش چشمگیر لغو پرواز های فرودگاه اردبیل در فصل سرما

فارس من| کاهش چشمگیر لغو پرواز های فرودگاه اردبیل در فصل سرما